diumenge, 27 de gener del 2008

molt bé

"Divinitat, tu pots veure des de dalt el fons de la meva ànima; tu saps que estic ple d'amor i desitjós de fer el bé. Homes, si algun dia llegiu això, penseu que no heu estat justos amb mi, i que malgrat tots els obstacles de la natura, estimo la humanitat i he fet el possible per arribar a l'alçada dels artistes i de les persones dignes. I a vosaltres, germans Karl i Johann, us desitjo que la vostra vida sigui millor que la meva. Aconselleu la virtut als vostres fills, doncs és aquesta i no els diners allò que dóna la felicitat; i ho dic per experiència, ja que és ella qui m'ha sostingut en la misèria i a qui dec, juntament amb el meu art, el no haver posat fi als meus dies suïcidant-me"
L.v.B., 6-X-1802

1 Comentaris:

Blogger Xevi

l'autocompassió no acostuma a ser bona consellera aquests dies que corren. La virtut menys.

dilluns, de gener 28, 2008 8:06:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici