diumenge, 8 d’abril del 2007

Rontokbro





3 Comentaris:

Anonymous Anònim

"En fi que primer dius que els espanyols són uns fatxes, i després que no tots ho són, i després que algun dia el PP tornarà, uuui quina por. Patatim i patatam. És a dir, en què quedem? Són o no són fatxes els espanyols? Són, per tant, una raça inferior? No genèticament, potser només intel·lectualment... neixen ja una miqueta fatxes"

vagi, he de dir-te que m'has deixat impressionada. No vaig néixer fatxa, i per desgràcia la meva família, com moltes altres famílies oprimides per la seva ideologia, independentment d'on haguessin nascut, ha sofert també la història en la seva pròpia pell. Sóc madrilenya, i després d'haver après català per haver tingut la sort de compartir un any a Bèlgica envoltada d'amics catalans, m'avergonyeix veure que hagi gent com tu, que diu aquest tipus de coses, i que potser hauria de plantejar-se qui és el fatxa, perquè les teves paraules de "superioritat" de raça espanten...

divendres, d’abril 13, 2007 1:35:00 a. m.  
Blogger L ' Individu

eps... hola senyora anònima...sóc l'adjunt del neteja-parabrises de l'advocat defensor de L'Individu, i m'han encarregat que li digui que, evidentment, el text que ha reproduït va ser escrit en un to irònic, o almenys aquesta n'era la intenció de L'Individu. Era un comentari irònic que volia criticar i posar en evidència cert argument que apareixia al post que comentava portant a l'extrem l'argument aquell.
Per tant no feia falta que em digués on va néixer, però posats a fer afirmo que si jo hagués nascut a Madrid i hagués viscut un any evoltada de catalans, ben segur que no hauria après a escriure tan bé el català.

dissabte, d’abril 14, 2007 12:17:00 a. m.  
Anonymous Anònim

difícil darse cuenta de ese tono irónico, pero al mismo tiempo me alegra que así sea.
La razón de defenderme en catalán es porque es un idioma que me suena familiar desde entonces, y que estoy muy contenta de haber aprendido. Sólo me pareció penoso pensar que había gente que pensaba de esa manera. Si fue un error, mis disculpas,,pero el comentario daba pie a una mala interpretación..

dissabte, d’abril 14, 2007 12:52:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Inici